søndag 30. desember 2007

Roger Allan Ivin underheldt på sjukehuset: Sogndøler vil ha eit godt og lett tilgjengeleg lokalsjukehus

På bursdagen sin, kort før jul, underheldt Roger Allan Ivin på Lærdal sjukehus, fortel Porten:

"-Eg har bursdag i dag, innleia Ivin i kantina på Lærdal sjukehus. Det er vanleg å FÅ noko når ein har bursdag, men eg har tenkt å GJE noko i form av denne minikonserten, sa han. Kan den vera til litt inspirasjon for pasientane og dei tilsette i denne førjulstida, har eg oppnådd noko positivt på dagen min.

Roger Allan Ivin hadde sjølv spurt om å få koma til sjukehuset og bidra med konserten. -Media har hatt ein tendens til så tvil om sogndøler sitt engasjement for lokalsjukehuset. Slik eg oppfattar det, er også me i Sogndal opptekne av å ha eit godt og lett tilgjengeleg lokalsjukehus på hi sida av fjorden, sa Ivin"

• Les heile saka og sjå bileta på Porten ved å klikke på overskrifta her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar